۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

تهدید نظام ولایت فقیه به مولوی موحد فاضلی

بنا به گزارش خبرنگار سنی نیوز از مشهد ديروز يكشنبه مورخه 26/10/89 دادگاه ويژه روحانيت، امام جمعه اهل سنت تايباد جناب مولانا سيد محمد موحد فاضلي را احضار نموده، خواهان كناره گيري ايشان از سمت امامت گردید!!..
مولانا فاضلی از جمله سرشناسترین شخصیتهای مذهبی اهل سنت در خراسان به شمار می‌آید. ایشان در راستای برقراری وحدت و ثبات ملی در منطقه نقش بسیار به سزائی را در طول مدت خدمت خویش به عنوان روحانی ایفا کرده‌اند.
ایشان به صراحت برای روحانیت صفوی حاکم بر نظام روشن ساختند که مردم او را به عنوان امام جمعه انتخاب کرده‌اند، و تنها آنها حق بازخواست و بر کناری او را دارند، نه دادگاه ویژه روحانیت که در این میان هیچ نقشی نباید داشته باشد. و گفتند که من مأمور دولت نیستم که هر وقت میلتان بود مرا کنار بزنید!
اطلاعات رژیم جنایتکار و ضد اسلامی ولایت فقیه اعلان کرده است كه در روز جمعه نيروهاي خود را در مسجدي كه امامت آنرا مولانا فاضلی به عهده دارد مستقر خواهد کرد و در صورت بروز هر نوع حركت اعتراضي به شدت با مردم برخورد خواهد شد!
لازم به یادآوری است که مولانا موحد فاضلي فارغ تحصیل دانشگاه اسلامی مدینۀ منوره ميباشد و از محبوبيت فوق العاده مردمي برخوردار است.

هیچ نظری موجود نیست: