۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

رزمایش جدید رژیم آخوندی به نام { رزمایش مقابله با عملیاتهای استشهادی} در زاهدان برگزار شد

رزمایش مقابله با عملیات های استشهادی در زاهدان برگزار شد
به گزارش آژانس خبری تفتان : ترس و وحشت رژیم آخوندی را فرا گرفته است ، مزدوران خامنه ای از عملیاتهای مبارزین بالخصوص از عملیات استشهادی بیقرار و دیوانه اند، و به همین خاطر جدیدا رزمایشی به نام مبارزه با عملیات استشهادی برگزار کرد ه اند تا بتوانند جلوی عملیات استشهادی مبارزین را بگیرند ، غافل از اینکه تنها عملیاتی که جهانیان تا کنون بر مقابله با آن به هدفی نرسیده اند و مردود شده اند ، عملیات استشهادی است.
به گزارش سایتهای رژیم مبنی بر رزمایش جدید آخوندها توجه کنید
---------------------------------
رزمایش مقابله با عملیات های انتحاری در زاهدان برگزار شد
اجراي سناريوهاي بمب گذاري، برخورد با ... و عمليات انتحاري، اجراي عمليات هاي روان سازي ترافيك در عمليات هاي انتحاري و انفجاري، كشف مواد مخدر جاسازي شده در خودرو و انتقال و جابجايي مقرهاي اصلي از ديگر اقدامات پليس در اين رزمايش بود
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي در استان، رزمايش اقتدار و صلابت نيروهاي انتظامي در زاهدان به اجرا در آمد.
سردار 'غلامعلي نكويي' افزود: با توجه به وضعيت خاص استان به ويژه شهرستان زاهدان و موقعيت جفرافيايي اين شهر و تهديدات اجانب، آمادگي نيروي انتظامي به عنوان حافظ امنيت شهروندان بيش از پيش احساس مي شود.
وي بيان كرد: به همين منظور و در راستاي تدابير فرماندهي ناجا مبني بر ايجاد آمادگي رزمي و مقابله هدفمند با تهديدات حوزه سرزميني در مناطق و محلات آلوده و جرم خيز، فرماندهي انتظامي استان رزمايش و تمرين عملياتي نيروهاي پليس استان را به مدت سه روز در زاهدان اجرا كرد.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان، تمرين و مشق يگاني براي مقابله با تهديدات و آسيب پذيريهاي حوزه سرزميني، تشديد طرحهاي پدافندي و غيرعامل، ارزيابي توان يگانهاي خودي، ارزيابي ميزان هماهنگي بين نيروهاي خودي، نمايش اقتدار صلابت نيروها و تمرين و آموزش مديريت بحران را از اهداف اين رزمايش برشمرد.
بر پایه گزارش پایگاه اطلاع رسامی پلیس، سردار نكويي پيشگيري از وقوع تهديدات و ارتقاي سطح آمادگي و هماهنگي بين نيروهاي نظامي، انتظامي و امدادي در زمينه مقابله با حوادث و ارتقاي سطح امنيت در جامعه را از ديگر اهداف اين رزمايش عنوان كرد.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان خاطر نشان كرد: كاركنان فرماندهي انتظامي شهرستان زاهدان، پليس هاي تخصصي اطلاعات، آگاهي، مبارزه با مواد مخدر و راهور، در اين رزمايش ويژه شركت داشتند.
وي اجراي 19 سناريو متناسب با تهديدات موجود در محلهاي جرم خيز شامل عمليات هاي ويژه در قالب ضد تروريسم، كنترل اغتشاشات، رهايي گروگان، ترور، قتل و سرقت به عنف را از برنامه هاي مهم اين رزمايش برشمرد.
او گفت: اجراي سناريوهاي بمب گذاري، برخورد با اراذل و اوباش و عمليات انتحاري، اجراي عمليات هاي روان سازي ترافيك در عمليات هاي انتحاري و انفجاري، كشف مواد مخدر جاسازي شده در خودرو و انتقال و جابجايي مقرهاي اصلي از ديگر اقدامات پليس در اين رزمايش بود.

هیچ نظری موجود نیست: