۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

نامه سرگشاده "خس و خاشاکهای" ایران به توده تونس!

اختصاصی سنی نیوز: شاید کشور تونس در بسیاری موارد چون؛ قبضه آهنی شاه مستبد، گرانی، فقر، بیکاری، قتل عام آزادیهای مدنی و کرامت انسانی، با خیلی از کشورهای جهان سوم همدرد باشد. و بهمین خاطر آنچه در تونس اتفاق افتاده آژیر خطری است برای همه فرعونهای منطقه، از الجزائر و لیبی گرفته تا اردن و مصر و تا سوریه و ایران و چین و بقیه سلاطین خود خواه!
به همین دلیل همه این مستبدان در تلاش خواهند بود تا انقلاب مردمی شما ملت بزرگوار تونس را به کوره راههای بسیار خطرناکی بکشند، و از رحمتی که با دستان خود کاشته‌اید زحمتی از فساد و هرج و مرج بسازند تا مایه عبرت توده‌های مظلوم و ستمدیده جهان گردید، و کسی بخود جرأت اعتراض ندهد!
ای توده تونس دلیر!...
گرچه شما با سایر کشورهای عربی در بسیاری از دردهایتان مشترک هستید، ولی تصویر و هیکل سیاسی و نظام استبدادی که بر کشور شما سایه افکنده بود، و روحیه انقلابی شما مردم تا حدود بسیار زیادی با ما خس و خاشاکهای ایران همخوانی دارد. از اینرو ما بیش از دیگران حرکت مردمی شما را قدر می‌نهیم.
و همانطور که مستبدان و ظالمان جهان دست در دست هم نهاده، تجربه‌های مکر و حیله و نیرنگ خود را در نحوه مکیدن خون ملتهای ستمدیده با همدیگر تقسیم می‌کنند، از واجب برادری دیدیم برخی از تجربات میدانی خود را خدمت شما تقدیم داریم!..
حبیب برقیبه ـ کسی که خودش را مجاهد بزرگ می‌نامید ـ با تردستی ویژه‌ای توانست انقلاب استقلال طلبانه را از چنگ جمعیت 99 درصدی مسلمان برباید و در مصیری دیگر سوق دهد، دقیقا همان چیزی که خمینی ـ فردی که خود را امام مستضعفان جهان می‌نامید! ـ در ایران کرد.
پس از او در سال 1987م زین العابدین بن علی عرش استبدادگر را به تاراج برد، و با وله و حرص و آزی گرسنه به میدان آمد تا چون زالو خون مردمی که در چشم او "خس و خاشاکی" بیش نبودند، را بمکد. دقیقا تصویری مشابه خامنه‌ای ما!
دیکتاتور تونس بکلی فراموش کرده بود، همت "ابوالقاسم شابی" شاعر جوان تونسی در رگ و ریشهای این ملت نهفته و آنچه به تصویر کشیده بود باور پر افتخار این ملت است:
اگر روزی ملت زندگی خواهد.... بدون شک قضای الهی چنین خواهد
آنگاه تاریکی شب باید رخت بربندد.... و زنجیرهای آهنین بردگی پاره گردد
و اخیرا شما توده آزادیخواه چون ملت ایران بار دگر قیام کردید!
قیامتان مبارک!.. خداوند پیروزی را ارمغان راهتان گرداند!..
ولی!..
ای ملت ستمدیده تونس مواظب باشید اینبار نیز انقلابتان را به سرقت نبرند.
به رفتن "خر" و ماندن "پالانش" راضی نگردید، فرعون مستبد از کشور فرار کرد، نخست وزیر و وزیران و رئیسان مجلس او همان کسانی بودند که پایه‌های استبداد را قدرت می‌بخشیدند. و همه آنها در ظلم و ستم شریکان او بودند، نباید حتی یکی از آنها را رها کنید، همه باید به چنگ عدالت سپرده شوند!
هدفتان نباید تنها فرار حاکم مستبد باشد. باید این نظام پوسیده و استبدادگر را از سرزمین پاکتان برای همیشه برچینید. و به نیمه حلها راضی نشوید، و در وسط راه توقف نکرده تا ایستگاه پیروزی ادامه دهید...
ای توده تونس دلیر!..
هرگز گول تبلیغات زهراگین و مغرضانه جهان غرب را نخورید:
مگر همینها نبودند که تونس 10 ملیونی با نزدیک به یک ملیون مهاجر و فراری بی خانمان در خارج،و صدها هزار جوان بی‌کار با تحصیلات بالا، و گرانی و فقر و فساد، و سلطه مطلق حکومت بر مال و ناموس ملت، رشوه‌خواری، و چیرگی اخطبوط خویشان دیکتاتور بر همه چیز کشور، را معجزه اقتصادی جهان می‌نامیدند، و همه کشورها را به تقلید از دیکتاتور تونس دعوت می‌کردند، مگر همین مؤسسه دافوس و بانک جهانی نبودند که به او مدالهای موفقیت دادند؟!
چرا بانک جهانی با دیکتاتور تونس همگام بود و گزارشهای تقلبی اقتصادی و درصد نبستهای تقدم ساختگی، و آمارهای پیشرفت اقتصادی تقلبی او را تأیید می‌کرد؟
چرا بانک جهانی وقتی احساس کرد، کابوس دیکتاتور دارد بدست شما توده شجاع برچیده می‌شود، پیشنهاد 41.6 ملیون دلار کمک برای حفظ نظام او داد؟!
فرانسه و ایتالیا و کشورهای غربی دیگر چون دیدند نوکرشان توسط شما توده شجاع از کشور بیرون رانده شد، نخواستند عار و ننگ استقبال از او را بر پیشانی خود تحمل کنند تا موجب برانگیخته شدن خشم و غضب ملتهایشان نشوند!
اشغالگران آمریکا و اروپا تنها در پی مصالح شخصی خود هستند، و هرگز دلشان نه برای آزادی سوخته و نه در پی دمکراسیند!
اینها با هر مترسکی که با سازشان برقصد هم آواز خواهند شد. این دیکتاتور می‌خواهد ولایت فقیه باشد، یا ژنرال ارتش، یا پادشاه و سلطان، و یا نخست وزیر و رئیس جمهور و... می‌خواهد ملتش را قلع قم کند، یا از گشنگی و تشنگی بکشد.... هیچ مهم نیست! آنچه مهم است این است که تا چه اندازه نوکر آنهاست و کشورش را به بازار کالاهای آنها تبدیل می‌کند، و چند درصد از خون ملتی که می‌مکد نصیب آنها می‌شود!..
پس ای ملت غیور تونس، هرگز گول زاغهای غربی را نخورید، و اجازه ندهید با زبانهای چرب و نرم رسانه‌های گروهیشان انقلاب شما را منحرف سازند، از خیابان بیرون نروید، و استبدادگران را لحظه‌ای آرام نگذارید تا نفسی گرفته، خودشان را برای معرکه‌ای دیگر جمع و جور کنند!
ملت دلیر تونس!..
این زالوی استبداد که به "الگوگری چینی" مشهور است بر کشور ما نیز چیره است؛ چیزی بنام آزادی سیاسی و فکری و حتی ایمان و باورهای معنوی نمی‌شناسد. اقتصاد و رزق و روزی و ناموس توده را در دست خود می‌گیرد، و چون زالو خونشان را می‌مکد، تا توان کوچکترین حرکتی نداشته باشند، و با استفاده رسانه‌های دسته جمعی خود در باورهای توده می‌کارد که رفتن ما یعنی نهایت تاریخ و قیام قیامت!
ما "خس و خاشاکهای" ایران زمین دریافته‌ایم که با رفتن این دیکتاتورها و کابوسهای وحشت، و فرار خفاشان شب‌پرست، خورشید امید بار دگر طلوع خواهد کرد، و ملت کرامت و شخصیت خود را باز خواهد یافت.
دیکتاتورهای ابله ما همیشه زنجیر غلامی دیگران را به گردن دارند! اگر دیکتاتور شما نوکر فرانسه و غرب بود، دیکتاتور ما بنده چین و هند و روسیه است، و کشور ما بازار چین و هند.. اینها در پی چاپیدن ثروتهای کشور و سرمایه‌گذاری در خارج و رونق دادن بانکهای اجنبی هستند، اینها به خوبی می‌دانند روزی مشت آهنین توده آنها را بیرون خواهد راند، برای همین با ویران کردن کشورهای ما آینده خود را ـ به گمانشان ـ در کشورهای سرورانشان آباد می‌کنند. غافل از اینکه در چشم غرب اینها دستمال کاغذی هستند که پس از استفاده بدور انداخته می‌شوند. دیروز آمریکا به شاه اجازه ورود به خاکش نداد، و امروز فرانسه بن علی را رد کرد، و فردا چین آیت الله خامنه‌ای را...
ملت شجاع تونس!..
به خانه‌هایتان بازنگردید.. و بدانید که پیروزی را باید شما با دستان زحمتکش خود آبیاری کنید، و درخت موفقیت همیشه تنها در داخل کشور کاشته می‌شود، و با عرق پیشانی شما باید آبیاری شود. به خودتان افتخار ورزید، برای دین و مرام و ایده‌هایتان احترام و ارزش قائل شوید، آزادی را با خون خود آبیاری کنید، و حکومت را به کرکسی نسپارید تا لاشه‌هایتان را بخورد، رهبرتان را خودتان تعیین کنید و چون بیسوادان بخواب رفته میهن عزیز ما به نیروهای غیبی دروغین و امام زمانها و جمکرانها و امام زاده‌ها و ولایت فقیه مطلق و اینگونه چرندیات گول نخورید..
ای ملت برادر تونس!...
انقلابتان تمام نشده هیچ، بلکه شما در اول راهید، و چون ما کارتان را نیمه رها نکنید.. از تجربه ما عبرت گیرید و رهبریتان را به دست لاشخوران دیروزی که ادعای توبه می‌کنند نسپارید... اینها تنها در بازی رسیدن به قدرت از دیکتاتور حاکم عقب مانده‌اند، و در حقیقت در پشت پرده با او ساخت و باخت داشته، سر و ته یک کرباسند!...

هیچ نظری موجود نیست: