۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

تروریستان صفوی به صورت رزاق مامون، روزنامه‌نگار افغان منتقد ایران, اسید پاشیدند



ویژۀ سنی نیوز: رزاق مامون، نويسنده و روزنامه‌نگار افغان، مسوول آژانس خبرى بُست باستان شام روز گذشته در نزديکى منزلش در مکروريان شهر کابل  مورد حمله فرد ناشناسی قرار گرفت  و به صورتش تيزاب پاشېده شد.
مامون که چشمانش به دليل داشتن عينک آسيب نديده، اما صورت و يک دستش  زخم های برداشته است، بعد از حمله، به بیمارستان سردار محمدداوود شهر کابل منتقل شده و تا حال در اين بیمارستان تحت تداوى قرار دارد.
رزاق مامون که در راديو  بی بی سی،  راديو آزادی و تلويزيون خصوصی طلوع نيز کار کرده است، در سالهای اخير دست کم چهار کتاب منتشر کرد که آخرين کتاب  او "رد پای فرعون"  عمدتا به نقش منافقانه و تخریب‌کارانه حکومت ولایت فقیه ایران در افغانستان و در تحولات سالهای جنگ داخلی در این کشور می‌پردازد.
گرچه تاهنوز هیچ جهتی مسوولیت به حمله به آقای مامون را نگرفته، اما خود وی حکومت صفوی ولایت فقیه ايران را متهم مى‌کند که در حمله‌ى روز گذشته بر وى، دست دارد.
مامون، قبل از ظهر امروز (٢٩ دی / جدى) در شفاخانه سردار محمد داوود در کابل، ايران را متهم بر دست داشتن حمله بر وى نموده و گفت: در کتاب رد پاى فرعون سياست‌هاى تخريب کارانۀ ايران را افشا کرده ام.
به گفتۀ وى، بعد از آن که اخيرا کتاب رد پاى فرعون به چاپ رسيد، افراد ناشناس از طريق دوستانش ويرا تهديد به مرگ  مى‌کرد.
موصوف علاوه کرد: ((دوستانم برايم هميشه تاکيد مى کردند که بايد محافظ داشته باشم و اما من  هميشه ابا مى‌ورزيدم و مى گفتم که محافظ من خداوند من است)).
در کتاب يادشده، سياست‌هاى منافقانه و تخريب‌کارانه ولایت فقیه ايران در افغانستان  به طور مستند افشا گرديده است.
 مامون علاوه کرد: ((در کتاب  به صراحت نشان داده شده است که چگونه ايران مى خواهد که افغانستان را تجزيه نمايد و چگونه مى خواهد که شخصيت هاى اصلى و وطن‌خواه  را از بين ببرد و به جاى آن شخصيت‌هاى دروغين و ساختگى خود شان را تبارز بدهند که تابع  و دست نشان دهنده خود شان است)).
به گفتۀ وى، در اين کتاب به طور مستند افشا شده است که چگونه يک ايرانى که جاسوس ايران است، داخل خاک افغانستان مى‌شود، تذکره (شناسنامه) افغانى مى‌گيرد، با يک دختر افغان ازدواج مى کند و اعمال خراب کارانه را در افغانستان انجام مى‌دهد.
شميم ، خانم رزاق مامون که در کنار بستر مامون ايستاد بود، نيز گفت که  بعد از چاپ کتاب رد پاى فرعون ، مامون ازطرف افراد ناشناس تهديد ميشد و  وقتى که کتاب در حال چاپ بود، چاپ کننده  کتاب هم تهديد به  مرگ شده بود.

هیچ نظری موجود نیست: